Galeria

Aktualności
PROJEKT GIMNAZJALNY
autor: Administrator,       publikacja: 2018/05/21 13:51

Dnia 9 maja 2018 r. o godz. 8.01 uczniowie klasy II a i III gimnazjum wyruszyli pociągiem na wycieczkę do Torunia.
   Wyjazd ten zorganizowany został w ramach projektu gimnazjalnego pod kierunkiem pani Agnieszki Sodulskiej, pana Grzegorza Błaszczyka przy pomocy pani Anny Dziedziczak.
 Pierwszym punktem wycieczki było zwiedzanie najważniejszych zabytków
Torunia.
 Najpierw zobaczyliśmy: Katedrę św. Janów oraz Krzywą Wieżę, przy której próbowaliśmy utrzymać równowagę opierając się plecami o jej ścianę.
 Następnie dotarliśmy do jednego z najważniejszych symboli Torunia, jakim jest pomnik Mikołaja Kopernika. Tu podziwialiśmy ratusz.      Niezapomniane emocje wywarło na nas wejście na szczyt ratuszowej wieży, z której ujrzeliśmy wspaniały widok na zabytkowy Toruń i Wisłę.
  Kolejnym punktem naszej wyprawy była wizyta w planetarium. Rozpoczęła się ona od „wyprawy” na bazę MARS, gdzie mogliśmy poczuć się, jak członkowie załogi, mający do wykonania określone zadania niezbędne do tego, aby przeżyć poza Ziemią. Następnie siedząc w wygodnych fotelach obejrzeliśmy seans pt. „Makrokosmos”.
 Po tych „astronomicznych” przygodach zjedliśmy pyszny obiad we włoskiej pizzerii i po krótkim odpoczynku odbyliśmy rejs statkiem po Wiśle. Piękna pogoda, dobre humory sprawiały, iż czuliśmy się, jak na wakacjach.
 Wycieczka ta utwierdziła nas, iż warto wypoczywać aktywnie.

Surdo Kutno  IMG_0091.JPG

Czcionka:
Kontrast:
glusi kutno spac Glusi Kutno

Nasza placówka            Aktualności            Galeria            Dla rodziców            Ogłoszenia