|
|
|
|
|
|
|
Kontakt
Specjalny Ośrodek Szkolno - Wychowawczy Nr 2
ul. Tadeusza Kościuszki 24 A
99-300 Kutno
tel. sekretariat (24) 355-78-87, księgowość (24) 355-41-86
email: oswkutno@kki.pl
|
|
|
-W tej witrynie stosujemy pliki cookies.
Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies.
JEDNOSTKA ORGANIZACYJNA POWIATU
KUTNOWSKIEGO

STRONA W PRZEBUDOWIE
ZAPRASZAMY NA FACEBOOKA
I INSTAGRAM |
KOMUNIKAT DYREKTORA Z DNIA 29.03.2021 R.
(OTWÓRZ KOMUNIKAT)
INFORMACJA DYREKTORA Z DNIA 12.11.2020 R.
Dyrektor Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego
Nr 2 w Kutnie, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom uczniów niepełnosprawnych oraz ich rodziców, informuje, iż SOSW Nr 2 w Kutnie cały czas pracuje stacjonarnie.
Ze względów zdrowotnych lub organizacyjnych (trudności z dojazdami) dyrektor, na wniosek rodzica, po indywidualnym rozpatrzeniu prośby będzie wydawał decyzję o nauczaniu zdalnym.
Dyrektor SOSW Nr 2
Marzena Kurpiewska
INFORMACJA DYREKTORA
W dniu 16 października 2020r.
Zarządzeniem Dyrektora nr 10/2020/2021
w sprawie czasowego zawieszenia zajęć
w Szkole Podstawowej Specjalnej Nr 13
ze względu na sytuację epidemiologiczną
po uzyskaniu zgody Starostwa Powiatowego
oraz pozytywnej opinii Państwowego Powiatowego
Inspektora Sanitarnego,
zostaje wprowadzony hybrydowy tryb nauczania.
.gif)

KOMUNIKAT
Szanowni Państwo, Drodzy Uczniowie,
Zamieszczamy procedury i algorytmy, które obowiązują
w naszej placówce.
Będziemy na bieżąco informować o wytycznych
Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Ministerstwa Edukacji Narodowej i Ministerstwa Zdrowia
w sprawie reżimu sanitarnego.
2. Algorytm postępowania podczas wejścia do Ośrodka
osoby z zewnątrz
3.Procedura przebywania ucznia w Ośrodku
4.Procedura organizacji zajęć.
5.Algorytm postępowania na wypadek podejrzenia zakażeniem koronawirusem lub zachorowania na COVID-19 u pracownika Ośrodka
|
|
|
Ułatwienia:
Czcionka:
Kontrast:
|
|
|
|